close

Acest site utilizeaza cookies, continuarea navigarii presupune acceptul d-voastra

Transportul şi livrarea

Livrarea în oraşul Braşov este gratuită, locaţia va fi stabilită de comun acord cu cumpărătorul. Nu avem magazin fizic, deci livrarea la sediul societăţii nu este posibilă.

Transportul se poate efectua cu Fan Courier sau cu Poşta Română.

                                                                               

Tarife:
- pentru comenzi de minim 200 lei: transportul este gratuit* cu Fan Courier;

*Serviciul este gratuit pentru toate  localităţile pentru care nu se plătesc kilometrii suplimentari. Lista cu cele peste 3700 de localităţi pentru care nu se plătesc km suplimentari o găsiţi aici: localitati. Pentru fiecare km suplimentar, firma de curierat percepe un tarif de 0,8 lei/km.
- pentru comenzi de minim 100 lei: transportul este gratuit cu Poşta Română;
- pentru comenzi de până la 100 lei: transportul este 10 lei cu Poşta Română sau 20 lei cu Fan Courier, la alegerea d-voastră, la finalizarea comenzii.

Cu Fan Courier se livrează a doua zi, dacă se dă comanda până la ora 15.00
Cu Poşta Română termenul de livrare este de obicei de 3-4 zile lucrătoare, luând în calcul şi ziua când s-a dat comanda, dacă aceasta a fost dată până la ora 15.00
Totusi, pot apărea situaţii excepţionale, care nu depind de noi, iar termenul de livrare să fie decalat.

Costul de ambalare/împachetare standard este gratuit. Dacă doriţi ca obiectul/obiectele să fie ambalate pentru a fi făcute cadou, serviciul este disponbil contra cost (3 lei/colet), trebuie să bifaţi căsuţa corespunzătoare, la finalizarea comenzii.
Pentru că încercăm să protejăm mediul, ambalajele noastre sunt din materiale reciclate, sperăm să nu aveţi nici o problemă cu acest lucru, şi să bifaţi căsuţa respectivă, la sfârşitul comenzii.

Returul

Conform O.U.G. nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate la distanţă, se poate returna orice obiect cumpărat, în termen de 14 zile de la primirea coletului, cu condiţia ca acesta să se prezinte în starea iniţială: cutia sigilată, nedeteriorată, obiectul nefolosit. După ce reintrăm în posesia obiectului/obiectelor şi constatăm ca acesta/acestea corespund criteriilor de mai sus, veţi primi contravaloarea lui/lor.

Dacă un produs a sosit la d-voastră defect, puteţi cere înlocuirea lui, o reducere de preţ sau restituirea banilor.